Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Muru Lönnrot

lauantai 12. syyskuuta 2015

Juice Crafters @ Santa Monica


MORO TAAS!

Pari juttuu. Alotetaan ekasta kuvasta. Hair goals saavutettu! Oon täs vaik kuinka kauan hakenu hiustyylii mikä tuntuu omalta ja on muuta ku perus brune. Mun serkku Petra taiko mulle kesällä ombren,  joka on täällä Amerikan auringon alla puhjennu kukkaan. Vitsi miten hyvä fiilis voi tulla pelkästään siitä että on tyytyväinen omiin hiuksiin ;) 

Sit oikeeseen aiheeseen. Meidän Santa Monican hotelli motellin lähellä oli mun uus lemppari mehu putiikki, Juice Crafters. Kaikki on orgaanista ja valinnan varaa löytyy trooppisesta suklaaseen ja vihreeseen. Meillä ei hotellilla ollut aamupalaa niin käytiin aina lähtiessä hakemassa täältä smoothiet aamupalaksi. Itse olen kovin aamunälkäinen ihminen ja valitsinkin aina juoman meal replacement menusta. Elise puolestaan pysyttäytyi kevyemmissä trooppisissa smoothieissa. Nää oli ihan mielettömän hyviä ja jos joku matkaa jenkkehin niin kannattaa googlta löytyykö lähisöltä Juice Crafters! NAMNAMNAM!

xx
M







TIKITIKI ;D


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu