Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Muru Lönnrot

lauantai 12. syyskuuta 2015

In Love With Venice Beach



HI BABES!

Rakkautta, rakkautta, rakkautta. 

Viekää mut takas Venice Beachille! Vietettiin sunnuntai päivä Venice Beachillä ja voi kun aika loppu ihan totaalisesti kesken!! Venice Beach on aika turisti ranta, mutta Labor Day weekendin aikana siellä oli mun mielestä aika kivan vähän turisteja ja aika paljon paikallisia. Venice Beachillä sijaitsee Venice Bech Pier eli ikäänkuin sellainen iso betoni näköala laituri joka jatkuu merelle. Käytiin vähän kiikaroimassa ja ottamassa kuvia valtavista aalloista sekä turkoosissa meressä lipuvista purjeveneistä <3 

Rantahiekka oli hienoa ja pehmeää ja meren tuntumassa oli ihana tepastella paljoin jaloin ja nautiskella kun viileä merivesi huuhteli jalkoja. Hetken aikaa rannassa käveltyämme huomasimme, että rannan vieressä alkoi näkyä ties minkälaista putiikkia ja kahvilaa, joten suunnattiin kävelytien suuntaan. Ja siellähän vasta meinikiä olikin :) Putiikkia putiikin perään. Bikineitä, mekkoja, turisti t-paitoja, koruja, henna tatuointeja, kahviloita, ravintoloita yms yms. Rantakadun varrella oli myös koriskenttiä, lentiskenttiä sekä joka kulmassa oli joku esittelemässä tanssi, soitto tai muita taitojaan. Ilmapiiri oli tosi rento ja kivan "artsy" eli taiteellinen. Koin, että olin oikeessa paikassa ja joka puolelta vaan pursusi inspiraatiota ja hyviä viboja. Mä kävin mun ekoilla laulutunneilla 2-vuotiaana ja musiikki pysyi tosi vahvasti mun elämässä lukiosta valmistumiseen saakka. Siitä lähtien mulla on ollut jonkinnäkönen luovan tekemisen tarve ja puute enkä oo millään löytänyt sitä omaa juttua. Venice Beachillä mä inspiroidun tosi paljon ja aion nyt ehdottomasti löytää itselleni jotain hyvän mielen luovaa tekemistä. Venice Beach oli mun ehdoton ykköskokemus Losissa ja toivoisin, että pääsisin sinne vielä joku päivä uudestaan!

xx
M









  

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu